Sistema Integrado de Informação e Conhecimento na área de Igualdade de Género

The main aim of this project is to conceive and set up an  integrated system for information and knowledge in the domain of gender equality.

The team at ICS will be responsible for developing the section of the system related to the issue of "Reconciliation of work, family and personal life". This will involve the discussion of relevant concepts in order to propose  the main dimensions, variables and indicators to be used to collect information and knowledge on the topic.

Igualdade de Gênero; Família; Reconciliação de Trabalho e Vida de Família; Política Social

.
Não Integrado